Programació d’activitats: del 25 de febrer al 2 de març

Dimarts 26 de febrer

Sessió del grup de lectura de novel·la negra, entorn a l’obra “Plinio”, de F. Garcia Pavón. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Hora del Conte, a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’Actes.

Dimecres 27 de febrer

Jornada de “Lectura Fàcil”. Organitza: Associació de Lectura Fàcil Horari: 10 h. Lloc: Sala d’Actes.

Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Educació-IME. Horari: 12 h. Lloc: Aula de Formació.

Visita de la Ludoteca de Gardeny. Organitza: Ajuntament de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Bebeteca.

Dijous 28 de febrer

Visita escolar ZER Guicivervi. Horari: 10 i 11 h.

Sessió del grup de lectura fàcil, entorn l’obra “Històries poc corrents”, de Pere Calders. Organitza: Consorci per a la Normalització Lingüística i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Divendres 1 de març

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat