La Biblioteca et recomana Salvador Espriu en lletres digitals

L’any 2013 s’escau el centenari del naixement de Salvador Espriu i Castelló, un dels escriptors catalans més insignes. Per tal d’honorar la seva memòria i difondre’n l’obra i el llegat, aquest 2013 se celebra l’Any Espriu.

A banda de les múltiples activitats que s’organitzaran al voltant d’aquesta efemèride, avui us volem recomanar una eina que us permetrà conèixer la seva obra còmodament connectats des de l’ordinador de casa.

Es tracta del Corpus Literari Digital de la Universitat de Lleida, una plataforma virtual que vol recollir els materials que constitueixen el patrimoni literari contemporani en llengua catalana, especialment del segle XX.
En aquesta plataforma, doncs, hi trobareu les obres de Salvador Espriu: digitalitzacions de les primeres edicions de l’obra espriuana (narrativa, poètica, teatral i crítica) i també totes aquelles reedicions en què l’autor va introduir canvis sobre les versions anteriors.

Us convidem a consultar-la i a endinsar-vos en l’univers literari d’aquest autor.