Llibres de pel·lícules i pel·lícules de llibres

Aquest mes de març la sala de Préstec i la sala d’Audiovisuals treballem conjuntament per oferir-vos un expositor mensual temàtic que conté tant llibres com pel·lícules i que hem anomenat “El cinema i la literatura: llibres de pel·lícules i pel·lícules de llibres”.

A l’expositor, situat al claustre de l’Àrea infantil i juvenil, hi podreu trobar llibres amb la seva adaptació cinematogràfica, per exemple:

• La elegancia del erizo de Muriel Barbery i la pel·lícula El erizo dirigida per Mona Achache;
  • El diario de Bridget Jones de Helen Fielding i la pel·lícula El diario de Bridget Jones dirigida per Sharon Maguire;
  • el llibre de contes ¿Que me quieres, amor? de Manuel Rivas i la pel·lícula La lengua de las mariposas dirigida per José Luis Cuerda, etc.

Què et sembla la nostra proposta? t’agrada? tens alguna cosa a dir sobre les adaptacions cinematogràfiques? t’agraden més els llibres o les pel·lícules? Esperem els teus comentaris!!