La Lògia Maçònica de Lleida ha fet entrega de 40 llibres de contingut maçònic a la Biblioteca

Una representació de la Lògia Maçònica de Lleida va fer entrega d’aproximadament 40 llibres de contingut maçònic, a la Biblioteca Pública de Lleida.

L’acte va tenir lloc el dimarts 26 de febrer, a les 11’30 del matí a l’Àrea de Col·lecció Local i Investigació de la Biblioteca Pública, amb la participació dels cossos maçònics que treballen a Lleida, representats per Ramon Fernandez Paredes-Mestres, Carlos Quintana Castelló i José Ramón Casas Iglesias.

Alguns dels títols de llibres de la donació son:
•    Masoneria Antiguos Manuscritos, de Javier León
•    De que nos ocupamos los Masones, de diversos autors.
•   Entrevista a un Masón, de Javier León.
•   La Logia masónica de Lleida, de Ramon Fernandez Paredes-Mestres.
•    La Gran Logia de España, de diversos autors.

Podeu consultar també l’entrada sobre aquesta donació que han redactat des del blog de la Lògia Maçònica clicant aquí.

Aquesta ha estat una activitat prèvia a l’exposició “Maçoneria i Societat”, que acollirà el claustre de l’Hemeroteca de la Biblioteca Pública, del 8 d’abril al 10 de maig.