Nova activitat en línia: participa-hi!

A partir de la segona quinzena de març us proposem participar en una nova activitat. Cada dimecres publicarem al facebook de la biblioteca una pregunta que haureu de respondre.

Algunes de les preguntes, sota el títol “L’opinió del lector“, us permetran expressar la vostra opinió sobre temes d’interès general o qüestions relacionades amb la Biblioteca. Des de la biblioteca recollirem totes les respostes i en penjareu un resum al bloc.

Les altres preguntes, sota el títol “Trivial de preguntes“, seran preguntes concretes sobre el món de la cultura i vosaltres haureu d’encertar la resposta.

Estigueu atents perquè anirem penjant al bloc de la Biblioteca, al twitter i al facebook el rànquing de participació i un resum de les vostres opinions.

Esperem la vostra participació!!