Tenir el carnet de la Biblioteca té avantatges: dues entrades al preu d’una pels espectacles familiars a CaixaForum Lleida

Aquest mes de març, us proposem una oferta molt especial en col·laboració amb CaixaForum Lleida. Amb el carnet de la Biblioteca Pública podeu gaudir de dues entrades al preu d’una a taquilla als següents espectacles:

• La guerra de Troia +5. Dissabtes 9 i 16 de març, 18.00 h
    Amor, poder, ambició, glòria, honor… provocaran la guerra més terrible mai viscuda: la guerra de Troia. Els homes més valents enfrontats en una lluita heroica, que només acabarà gràcies a una estratagema fruit de la intel·ligència i la desesperació. Un triomf que tindrà gust de derrota. Un triomf que el temps s’encarregarà de convertir en el mite que aquest espectacle us presenta combinant narració, titelles i audiovisual d’animació per entendre la tradició del món i la cultura occidental.
  • Boles, bales i esferes +3. Diumenge 10 de març, 12.00 h
    Una estimulant posada en escena perquè els menuts descobreixin el fascinant món de les formes i la seva funció a la natura. Amb l’ajuda de l’Enki, el protagonista de l’obra, anirem descobrint les formes més habituals que trobem a la natura. Començarem a observar-les i a classificar-les, per acabar descobrint quina n’és la funció i la utilitat. Amb l’Enki també associarem aquestes formes amb els elements i éssers vius del nostre entorn. Descobrirem com, en bona mesura, les formes contribueixen a la clau de la supervivència dels éssers vius: menjar i no ser menjats.
    A càrrec d’OOFF Companyia.

Preu per espectacle: 6 €
Promoció vàlida fins a exhaurir la disponibilitat d’entrades.

CaixaForum Lleida
Av. Blondel núm. 3
25002 Lleida. Tel.: 973 27 07 88

Més informació:
Servei d’atenció al visitant de CaixaForum Lleida i al telèfon 973 27 07 88.