Descobreix… els llibres digitals

La Universitat Oberta de Catalunya i la Biblioteca Pública de Lleida han organitzat una nova edició del cicle “Descobreix… els llibres digitals”, dedicats als nous formats i dispositius de lectura digital.

Les sessions tindran seran els dies 20 i 21 de març de les 18’30 a les 20h a la Biblioteca Pública de Lleida (Rambla d’Aragó, 10).

El programa serà el següent:

• Sessió 1 (20 de març): sessió sobre el llibre electrònic, formats disponibles (epub, mobipocket, pdf..), els dispositius que podem trobar al mercat (e-readers, tauletes, smartphones…), DRM i les tecnologies que utilitzen (e-ink, pantalles tàctils, connectivitat…).
  • Sessió 2 (21 de març): s’aprofundirà en l’ús dels programes disponibles per a la gestió dels continguts digitals que tenim en la nostra col•lecció. Es treballarà en com generar els nostres propis documents en un format compatible amb els nostres dispositius o com realitzar el canvi i la conversió de format dels documents que ja tinguem. S’hi presentaran altres webs d’interès (uoc, autoedició, biblioteques, arxius, recursos…)

L’assistència és lliure i gratuïta, però cal emplenar aquest formulari.

Us hi esperem!

Un pensament sobre “Descobreix… els llibres digitals

1. Retroenllaç: Bloc de la Biblioteca Pública de Lleida » Programació d’activitats del 18 al 23 de març