Programació d’activitats: de l’11 al 17 de març

Dimarts 12 de març
Jornada sobre Propietat Intel•lectual per a músics. Organitza: MUSICAT Associació Professional de Músics de Catalunya. Horari: 11 h. Lloc: Sala d’actes.

Curs “Recursos i tècniques per treballar amb famílies vulnerables”. Organitza: Cooperativa EDUVIC. Horari: 16 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimecres 13 de març
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h. Lloc: Aula de Formació.

Cloenda del Cicle de Cinema Musical, amb la projecció de la pel•lícula “Moulin Rouge”, de Baz Luhrmann. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Taller “Desenvolupament Mental per a nens i nenes”, d’ALOHA Mental Arithmetic. (Cal inscripció prèvia). Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dijous 14 de març
Visita escolar. Escola Riu Segre. Horari: 10 i 11 h. Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.

Sessió del grup de lectura de Cinema i Literatura, entorn a l’obra  “Rebeca”, de Daphne du Maurier. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Divendres 15 de març
Visita escolar. Llar d’Infants Borràs. Horari: 10 h. Lloc: Bebeteca.

Dissabte 16 de març
Sessió del grup de lectura de novel•la contemporània, entorn a l’obra “Cien años de soledad”, de Gabriel García Márquez. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

EXPOSICIONS

“La Tipografia: tipus de grafia”.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: Del 4 de març al 28 d’abril.
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

“Myanmar Unplugged”, fotografies de Birmània, del fotògraf Antoni Marin, professor de Fotografia digital del grau de Multimèdia de la UOC. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Calendari: de l’11 de març al 10 d’abril. Organitza: UOC i Biblioteca Pública de Lleida.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat