Exposició fotogràfica “Myanmar unplugged”

Del 12 de març al 10 d’abril la Biblioteca acull l’exposició “Myanmar unplugged”, elaborada per Antoni Marín, professor dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC.

Aquesta exposició, presentada al Visa Off de Perpinyà del 2012, mostra un recorregut per escenes de la vida quotidiana de Myanmar, que majoritàriament té lloc en un entorn agrícola, per escenes de gent i actes relacionats amb els rius i els llacs, per l’activitat dels artesans i per la vida dels monjos.

La col·lecció forma part també dels continguts de l’assignatura “Fotografia digital” del Grau de Multimèdia i dels cursos de fotografia que s’ofereixen a Programes Oberts, com a exemples de la realització de reportatges fotogràfics i com a exemples dels processos de treball amb negatius digitals.

Podeu visitar-la al claustre de l’Hemeroteca durant les hores d’obertura de la Biblioteca.