Programació d’activitats del 18 al 23 de març

Dimarts 19 de març
Curs adreçat a educadors socials: “Recursos i tècniques per treballar amb famílies vulnerables”.
Organitza: Cooperativa EDUVIC. Horari: 16 h. Lloc: Sala de projeccions.

Sessió del grup de lectura de novel.la contemporània entorn al títol Estupor i tremolors, d’Amélie Nothomb.
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h.
Lloc: Espai Màrius Torres.

Dimecres 20 de març
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”.
Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h.
Lloc: Aula de Formació.

Cicle cinema juvenil. Projecció de la pel·lícula Airbender: el ultimo guerrero.
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Taller “Descobreix…els llibres digitals” (1a sessió), a càrrec d’Onofre Pouplana, tècnic de la Biblioteca de la Universitat Oberta de Catalunya. Cal inscripciò prèvia.
Organitza: Universitat Oberta de Catalunya i Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 18’30 h. Lloc: Aula de formació.

Dijous 21 de març
Sessió del grup de Lectura Fàcil entorn l’obra Trampa de foc, de Núria Martí.
Organitza: Consorci de Normalització Lingüística i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Taller “Descobreix…els llibres digitals” (2a sessió), a càrrec d’Onofre Pouplana, tècnic de la Biblioteca de la Universitat Oberta de Catalunya. Cal inscripciò prèvia.
Organitza: Universitat Oberta de Catalunya i Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 18’30 h. Lloc: Aula de formació.

Acte institucional amb motiu del Dia Mundial de la Poesia i Dia Mundial de la Síndrome de Down.
Lectura del manifest del Dia Mundial de la Síndrome de Down i del poema Només la veu, de Zoraida Burgos.
Organitza: Serveis Territorials de Cultura a Lleida, Associació Down Lleida, Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs, Ajuntament de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Col·labora Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Divendres 22 de març
Sessió de formació adreçada a personal del Consorci per a la Normalització Lingüística.
Horari: 9’30 h. Lloc: Bebeteca.

Visita escolar. Llar d’infants Borràs.
Horari: 10 h.

Cine Fòrum. Projecció de la pel·lícula La guerra de los botones, en la versió de l’any 2012. Activitat adreçada a alumnes de l’INS Castell dels Templers.
Organitza: INS Castell dels Templers. Horari: 15 h. Lloc: Sala de projeccions.

EXPOSICIONS

“La Tipografia: tipus de grafia”.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca
Calendari: Del 4 de març al 28 d’abril. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

“Myanmar Unplugged”, fotografies de Birmània, del fotògraf Antoni Marin, professor de Fotografia digital del grau de Multimèdia de la UOC.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Calendari: de l’11 de març al 10 d’abril. Organitza: UOC i Biblioteca Pública de Lleida.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat