La Sala de Préstec es fa ressò d’una recomanació

El programa VIA LLIBRE de TV3 ens recomana el llibre El meu amor sikh escrit per la periodista Elisabet Pedrosa.

A la novel·la, que trobareu a la Sala d’Adults de la Biblioteca, ens explica com va conèixer i com és la seva relació amb el seu marit, un immigrant sikh. D’un amor que semblava impossible han passat a una vida en comú feliç.

Segons ens explica la pròpia autora:Aquesta història és un compendi de veritat i ficció, que es pot posar a la pell de tants i tants immigrants que són avui a casa nostra. Però és també una història d’amor cent per cent que va més enllà de les barreres culturals o dels prejudicis. Em venia molt de gust explicar una història d’amor. És l’amor eros, l’amor passió i admiratiu, i l’amor madur que creix amb la convivència.” – Elisabet Pedrosa.