Programació d’activitats de l’1 al 7 d’abril

Dimarts 2 d’abril
Curs adreçat a educadors socials: “Recursos i tècniques per treballar amb famílies vulnerables”. Organitza: Cooperativa EDUVIC. Horari: 16 h. Lloc: Sala de projeccions.

Hora del conte: El vi, les vinyes i la verema, a càrrec de Carles Alcoy. Activitat programada en el marc del projecte “Biblioteques amb D.O.” del Servei de Biblioteques. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 3 d’abril
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h. Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema de primavera. Projecció de la pel•lícula Un paseo por las nubes, del director Alfonso Arau. Activitat programada en el marc del projecte “Biblioteques amb D.O.” del Servei de Biblioteques. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 4 d’abril
sessions ARGUSSessió de formació en l’ús del catàleg ARGUS. Cal inscripció prèvia. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Aula de formació.

Commemoració dels Dies internacionals de la Poesia i del Teatre. Recital poètic i representació teatral a càrrec de l’Agrupació Teatral TOAR. Organitza: Agrupació Teatral TOAR i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 5 d’abril
Visita a la Bebeteca. Serveis socials del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 10’30 h.

Exposicions

“La Tipografia: tipus de grafia”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: Del 4 de març al 28 d’abril. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

“Myanmar Unplugged”, fotografies de Birmània, del fotògraf Antoni Marin, professor de Fotografia digital del grau de Multimèdia de la UOC. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Calendari: de l’11 de març al 10 d’abril. Organitza: UOC i Biblioteca Pública de Lleida.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat