Un mes de grup de lectura virtual

Avui tot just fa un mes que es va iniciar el grup de lectura virtual de ciència ficció de la Biblioteca. El primer llibre que s’ha comentat és La carretera de Cormac McCarthy, un clàssic contemporani de la literatura de ciència ficció.

El grup ha tingut més de 100 participacions i s’ha parlat de temes tant diferents com el significat de la novel·la, l’adaptació al cinema protagonitzada per Viggo Mortensen o la relació entre els personatges principals.

Tot i que el grup està format per usuaris de tota mena, amb gustos molt diferents, es pot dir que la novel·la ha agradat a quasi tothom.

El proper llibre que es comentarà és La pell freda, d’Albert Sánchez Piñol. El debat s’inicia avui, dia 1 d’abril, i durarà fins el 30 d’abril.

Recordeu que si voleu partipar al grup encara esteu a temps d’apuntar-vos! Només cal que envieu un correu electrònic a bplleida.cultura@gencat.cat indicant el vostre nom i cognoms i el número de carnet.

Us hi esperem!!