Programació d’activitats: del 8 al 14 d’abril

Dilluns 8 d’abril

Visita guiada. Fundació ASPROS. Horari: 15’30 h.

Acte inaugural de l’exposició “Maçoneria i societat”. Organitza: Associació Cultural Lleida (ACULL) i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimarts 9 d’abril

Visita escolar. Col·legi Episcopal. Horari: 11 h.

Dimecres 10 d’abril

Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h. Lloc: Aula de formació.

Taller de confecció de titelles amb taps de suro, a càrrec de Carles Domènech. Activitat programada en el marc del projecte “Biblioteques amb D.O.” del Servei de Biblioteques. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil. Horari: 18 h. Lloc: Pati de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Conferència: “La fotografia digital”, a càrrec d’Antoni Marín, professor de la UOC, com a cloenda de l’exposició fotogràfica “Myanmar Unplugged”. Organitza: Universitat Oberta de Catalunya i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 11 d’abril

Visita escolar. Escola Francesco Tonucci. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura de cinema i literatura, entorn l’obra Plenilunio, d’Antonio Muñoz Molina. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Divendres 12 d’abril

Conferència dins el cicle “Maçoneria i societat”: “La Maçoneria Filosòfica i els drets i llibertats dels ciutadans”, a càrrec de Jesús Soriano Carrillo, Soberano Gran Comendador del Supremo Consejo del Grado 33º del Rito Escocés Antiguo y Aceptado para España. Horari: 18’30h. Lloc: Sala d’actes.

Exposicions

“Maçoneria i societat”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: del 8 d’abril al 10 de maig. Organitza: Associació Cultural Lleida (ACULL).

“La Tipografia: tipus de grafia”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: Del 4 de març al 28 d’abril. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat