Què fem amb les donacions dels usuaris?

La Biblioteca accepta donacions dels seus usuaris, que poden dipositar-les a la bústia de donacions situada a la planta baixa.

Dels fons rebuts se’n fa una tria dels adients per a completar la col·lecció i augmentar l’oferta de lots per a clubs de lectura i la resta es divideixen en 3 parts:

• els que estan en mal estat es llencen,
  • altres passen a l’espai de Redistribució de documents per a que altres biblioteques, escoles i entitats culturals facin la tria,
  • i la resta es posen a l’espai Tria i Remena perquè els usuaris se’ls enduguin de forma gratuïta.

Durant l’any 2012 la Biblioteca ha rebut en donació un total de 10.273 documents, dels quals 2.237 han passat a formar part del seu fons, 2.684 s’han redistribuït a altres entitats i 3.552 s’han posat a disposició dels usuaris a l’espai Tria i Remena.

Si esteu interessats en venir a seleccionar documents per la vostra entitat podeu enviar-nos el següent formulari amb les vostres dades i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!!