La paraula que mou

Recital a duo amb la poeta Laia Noguera i la ballarina Helena Pellisé.

El dia 18 d’abril a les 19’30, la Biblioteca us convida a assistir a “La paraula que mou”, un recital a duo amb la poetessa Laia Noguera i la ballarina Helena Pellisé.

En aquest recital, els sons de les paraules serveixen de base musical per als moviments de la dansa, moviments que sorgeixen de la improvisació i de l’espontaneïtat del moment. El fet d’unir aquests dos elements dóna com a resultat un espectacle únic, del qual de ben segur que els assistents en gaudiran al màxim.

Laia Noguera i Clofent (Calella, 1983) ha publicat, entre d’altres, els llibres de poesia Triomf (2009, premi Miquel de Palol) i Caure (2011, premi Ausiàs March). També ha traduït, en col·laboració amb Jon Elordi, Mentrestant agafa’m la mà, de Kirmen Uribe (2010).

Helena Pellisé (Barcelona, 1981). Ballarina compromesa profundament en la improvisació com a eina pedagògica, d’investigació i creació en el seu treball de cos i moviment. Actua amb les seves pròpies creacions i col·labora amb artistes d’altres disciplines a Catalunya, Israel, Alemanya i Suïssa. La seva última peça ha estat el solo “Fragments de cos” (2012), estrenat a l’Antic Teatre de Barcelona. Actualment desenvolupa la recerca i la metodologia dins del marc del seu laboratori improLab.

L’activitat es durà a terme al vestíbul de la 1a planta.

Us hi esperem!