Programació d’activitats: del 15 al 21 d’abril

Dimarts 16 d’abril
Curs adreçat a educadors socials: “Recursos i tècniques per treballar amb famílies vulnerables”. Organitza: Cooperativa EDUVIC. Horari: 16 h. Lloc: Sala de projeccions.

Sessió conjunta dels grups de lectura de novel•la contemporània i novel•la negra entorn l’obra Deu negrets, d’Agatha Christie. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Presentació del llibre L’hegemonia del drac, de Joan Manuel Tresserras. Organitza: Edicions DeParís. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’Actes.

Dimecres 17 d’abril
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h. Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema juvenil. Projecció de la pel•lícula Los cocodrilos atacan de nuevo, de Christian Ditter. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 18 d’abril
Visita escolar. Escola Camps Elisis. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura  “Cuinant entre llibres: Jane Austen i la cuina britànica”, entorn l’obra Orgull i prejudici. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Conferència dins el cicle “Maçoneria i societat”: “La Maçoneria a Catalunya”, a càrrec de Pere Sánchez Ferré, doctor en Història Moderna i Contemporània per la Universitat de Barcelona i cofundador del Centre d’Estudis Històrics de la Maçoneria Espanyola. Organitza: Associació Cultural Lleida – ACULL. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

https://bibliotecalleida.files.wordpress.com/2013/04/paraula-que-mou.jpg“La paraula que mou”, recital a duo amb la poeta Laia Noguera i coreografia de la ballarina Helena Pellisé. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19’30 h. Lloc: Vestíbul 1r pis.

Divendres 19 d’abril

Dissabte 20 d’abril
Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània, entorn “Contes russos”. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

https://i0.wp.com/blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/bibliotecapublicalleida/files/2013/04/presentaci%C3%B3-llibre-caballo-raul-rodriguez-11-hl.jpgPresentació del llibre Más de cien caballos sueltos, de Raúl Rodríguez. Organitza: Editorial Lluviacaballo.  Horari: 11 h. Lloc: Sala d’actes.

Exposicions

“Fets Històrics”, exposició d’arts plàstiques. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Calendari: del 15 al 28 d’abril. Organitza: Col•legi Episcopal Mare de Déu de l’Acadèmia.

“Maçoneria i societat”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Calendari: del 8 d’abril al 10 de maig. Organitza: Associació Cultural Lleida (ACULL).

“La Tipografia: tipus de grafia”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca
Calendari: Del 4 de març al 28 d’abril. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat