Grup de lectura virtual de novel.la contemporània

L’1 de maig iniciem un nou grup de lectura virtual de novel.la contemporània, el primer títol serà “Deu negrets” d’Agatha Christie, el debat serà obert fins el 31 de maig, i el mes d’octubre ens tornarem a trobar tots amb nous títols.

Farem servir la plataforma Readgroups.

Els únics requeriments són disposar de connexió a internet i tenir el carnet de les biblioteques públiques de Catalunya. Per participar al grup heu d’enviar un correu electrònic a bplleida.cultura@gencat.cat indicant el vostre nom i cognoms i el número de carnet de la biblioteca.

4 pensaments sobre “Grup de lectura virtual de novel.la contemporània

1. Vaig rebre e-mail de confirmació per entrar al grup de lectura virtual contemporània. M’he registrat a la plataforma i diu que he enviat un missatge per accedir al grup de la biblioteca. La veritat és que és la primera vegada i no sé ben bé com funciona. Em podríeu ajudar? El llibre l’he de comprar jo o el faciliteu?

M'agrada

• Benvolguda Gemma, Hem vist que ja està donada d’alta correctament al grup de lectura, si ho desitja només cal que vingui a buscar el títol a la sala de préstec de la biblioteca. Salutacions

M'agrada

2. Fa dues setmanes que vaig inscriure’m al grup de lectura virtual de contemporànea i encara no he rebut cap email de confirmació. M’he comprat el llibre 84, Charing Cross Road i el dia 1 d’Abril s’obre el grup.
    No se si ho he fet bé o falta un altre pas, podrieu informar-me?
    gràcies,