2 de maig: sessió de formació en l’ús del catàleg ARGUS

Des del passat mes de febrer la Biblioteca organitza una sessió mensual de formació en l’ús del catàleg ARGUS, el catàleg de les biblioteques públiques de Catalunya.

Aquestes sessions estan adreçades a usuaris majors d’edat i tenen com a objectiu donar a conèixer el funcionament del catàleg per tal que els usuaris siguin autònoms en la cerca de documents a les biblioteques, i puguin treure profit de les funcionalitats que ofereix.

Els participants no només podran aprendre a cercar documents al catàleg, sino que a més, aprendran a crear un compte d’usuari per renovar els documents que tenen en préstec amb el seu carnet i a utilitzar altres opcions.

La propera sessió serà el dia 2 de maig, a les 18h a l’aula de formació de la Biblioteca (2a planta). Encara sou a temps d’assistir-hi, només cal que us inscriviu al taulell de l’Àrea d’Adults (1a planta).

Us animem a participar-hi!