Fira de Titelles de Lleida

Els dies 3, 4 i 5 de maig, se celebra la 24a Fira de Titelles de Lleida.

Com cada any, la Biblioteca acollirà alguns dels espectacles familiars programats:

Dissabte 4 de maig a les 12’15 h., i diumenge 5 de maig a les 11’30 h., al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil:

Taller-Espectáculo, de la companyia Da. Te. Danza

Durada aproximada: 70 min. Preu entrada: 6 €. En castellà.

Taller-Espectáculo es desenvolupa en una habitació/biblioteca plena de llibres i objectes. El públic observa l’actitud de l’intèrpret vers l’entorn, i mitjançant exercicis i jocs, el taller evoluciona fins a una posada en escena interactuada amb el públic.

Diumenge 5 de maig, 18’15 h., a la Sala d’actes:

NYMIO: Historias mínimas contadas a mano, de la companyia Zero en conducta.

Durada aproximada: 40 min. Preu entrada: 6 €. Sense paraules.

Hi ha històries tan petites que, per a poder-les explicar, els seus personatges han d’estar a l’alçada de la situació. Una proposta de teatre visual que utilitza les mans com a principal element expressiu, i que ens atansa històries de petits somiadors.

Les entrades per aquests espectacles es poden adquirir al Centre de Titelles (Plaça de l’Hort de Sta. Teresa, 1. Tel. 973 27 02 49) a partir del dia 22 d’abril i durant els dies de la Fira. També es podran adquirir una hora abans de començar l’espectacle als espais d’actuació, si no estan exhaurides.

L’horari de venda d’entrades serà de 10 a 14 h i de 17 a 19 h.

Més informació: http://www.firatitelles.com/

Us hi esperem!