L’espai “Tot de Lleida” us recomana “L’hegemonia del drac”, de Joan Manuel Tresserras

Joan Manuel Tresserras va néixer a Rubí l’any 1955. És doctor en Ciències de la Informació i Professor del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB. La seva especialitat és la Història de la Comunicació, l’anàlisi de la Societat de la informació i l’estudi de les Indústries Culturals i la cultura de masses.

Del 2006 al 2010 va exercir de Conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, després d’haver estat proposat per ERC.

Aquest mes podreu trobar a l’expositor de novetats recomanades de la secció “Tot de Lleida” (claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil) el seu llibre L’hegemonia del drac.

Es tracta d’un llibre que conté reflexions setmanals continuades publicades al diari ARA, des del setembre del 2011 fins el desembre del 2012.

Aquest llibre es va presentar a la Biblioteca el passat dimarts 16 d’abril i l’exemplar ha estat donat per Edicions DeParís.

Del mateix autor, trobareu a la Sala de Préstec els següents llibres:

• El Regne del subjecte : per una teoria materialista de la comunicació social.
  • D’ací i d’allà : aparador de la modernitat : 1918-1936.