La revista DELIBROS ara també en format digital

Segons paraules dels seus editors “DELIBROS nació como una publicación mensual en 1988 con el objetivo de informar de todas las noticias y novedades que suceden en el mundo del libro. Ofrece reportajes sobre las diferentes formas de edición, dossieres detallados sobre la evolución del mercado, entrevistas con escritores y profesionales del mundo del libro y noticias que aportan valiosa información para el lector”.

Des de l’hemeroteca us recomanem la lectura i consulta d’aquesta revista per diferents motius:

-El comentari introductori que fan els seus editors és fidel a la publicació.
-La Biblioteca disposa des del número 4, corresponent al setembre de 1988.
-La revista és una eina de consulta molt útil per fer la selecció i compra de llibres mitjançant les seves ressenyes i critiques de qualitat. Hi ha apartats de llibres recomanats, llibres amb encant, apostes editorials i novetats.
-L’accessibilitat al format digital de la revista. Des d’aquest any es pot accedir a tota la col·lecció de la revista en format digital. L’únic requisit és tenir el carnet d’usuari de la biblioteca.

Vine a l’hemeroteca i gaudeix d’aquesta excel·lent publicació disponible tant del format digital com en paper!