Cicle “Alimentació al llarg de la vida”

Us animem a participar en una nova edició del cicle “Alimentació al llarg de la vida”, organitzat per la UOC en col·laboració amb la Biblioteca Pública de Lleida, que tindrà lloc els mesos de maig i juny a Lleida.

Amb aquest cicle volem repassar les necessitats nutritives de les diferents etapes d’una persona i animar-vos a adoptar uns hàbits dietètics i un estil de vida que promoguin el manteniment de la salut i millorin la vostra qualitat de vida. El cicle consta de dues xerrades que tindran lloc els dies 30 de maig i 15 de juny a la Sala d’actes de la Biblioteca.

Totes dues ponències aniran a càrrec de Cristina Subias Nogués, docent del Màster Universitari en Nutrició i Salut de la UOC.

L’assistència és lliure i gratuïta però està limitada a l’aforament de la sala.

Programa:
Dia 30 de maig, 18.30 h: “Alimentació i envelliment”
Una bona alimentació durant tota la vida i, especialment, durant aquesta etapa, pot influir en el fet d’accelerar, retardar o atenuar les alteracions característiques del procés d’envelliment.

Dia 19 d’octubre, 11.30 h: “Alimentació en la infància”
Una alimentació correcta en la infància garantirà la salut quotidiana i establirà una bona base per al desenvolupament de l’adult i la prevenció de malalties cròniques.

Us hi esperem!