Programació d’activitats del 13 al 19 de maig

Dimarts 14 de maig

“A 20 anys del Casal Amics de Cuba de Lleida”. Xerrada a càrrec de Lluís Companys, president del Casal Amics de Cuba de Lleida i Maria Rosa Ball, regidora de Drets Civils, Cooperació i Igualtat de l’Ajuntament de Lleida. Organitza: Amics de Cuba de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 15 de maig

Visita escolar. Institut La Mitjana. Horari: 11 h.

Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h. Lloc: Aula de formació.

La invención de HugoCicle de cinema juvenil. Projecció de la pel·lícula La invención de Hugo, de Martin Scorsese. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de Projeccions.

Lliurament de premis del IV Concurs de Relats FCVS. Organitza: Federació Catalana de Voluntariat Social UT Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 16 de maig

Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: Jane Austen i la cuina britànica”, entorn l’obra Emma, i degustació de rebosteria típica britànica. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Presentació del llibre Mare de Lloguer, un estel d’esperança, de Iolanda Anglès. Organitza: Convergència Democràtica de Catalunya. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 17 de maig

Dissabte 18 de maig

Trobada del grup de lectura de novel·la contemporània, entorn l’obra Pequeñas virtudes, de Natalia Ginzburg. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Grups de lectura virtuals

Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Mecanoscrit del segon origen, de Manuel de Pedrolo. De l’1 al 31 de maig.

Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de novel·la contemporània entorn l’obra Deu negrets, d’Agatha Christie. De l’1 al 31 de maig.

Exposicions

“Caricart 2013. L’humor i la sàtira a les publicacions de les terres de ponent avui”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: La Quera Setmanari Satíric. Calendari: del 20 de maig al 22 de juny. Col·labora: Departament de Cultura, Departament d’Ensenyament, Institut d’Estudis Ilerdencs, Diputació de Lleida.

“Fets Històrics”, exposició d’arts plàstiques. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Calendari: del 15 d’abril al 18 de maig. Organitza: Col·legi Episcopal Mare de Déu de l’Acadèmia.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat