Presentació del llibre “Revolució sense enemics” de Daniel Gabarró

El proper dimarts 21 de maig a les 19 hores la Biblioteca acollirà a la sala d’actes la presentació del llibre Revolució sense enemics, de Daniel Gabarró i Jaume López.

El llibre pretén ser una eina per entendre i resoldre els problemes econòmics i socials actuals i construir pacíficament una nova societat.

És possible transformar el món? És veritat que no hi ha alternatives? És tot tan complex com sembla o ens fan creure? Hem d’obeir cegament les persones expertes de sempre o podem saber el que ens convé a les nostres pròpies vides? La transformació social pot fer-se sense enemics, pacifícament? Com? Què fer?

Us convidem a la presentació del llibre de mà d’un dels seus autors: en Daniel Gabarró, que viu i treballa a Lleida, i és empresari, escriptor, conferenciant, formador, diplomat en direcció i organització d’empreses, mestre, psicopedagog, llicenciat en humanitats, diplomat en direcció, expert en PNL i  exprofessor de la Universitat Ramon Llull i de la Universitat de Lleida.

Podeu consultar més informació sobre el llibre a: www.senseenemics.org

Un pensament sobre “Presentació del llibre “Revolució sense enemics” de Daniel Gabarró

1. Retroenllaç: Blog de la Biblioteca Pública de Lleida » Programació d’activitats del 20 al 26 de maig