CaricArt 2013

CaricArt és una mostra anual promoguda per l’associació Tantatinta. Aquest any 2013 se’n celebra la 3a edició amb la novetat que té lloc de forma simultània a les ciutats de Barcelona i Lleida.

Avui es dóna el tret de sortida a la mostra amb l’acte inaugural Com es construeix l’humor gràfic que acollim a la d’actes de la Biblioteca Pública a les 19h.

El claustre de l’hemeroteca de la Biblioteca serà l’espai on podreu gaudir de l’exposició L’humor i la sàtira a les publicaciones de les terres de Ponent, avui, del dia 20 de maig al 22 de juny.

Per als joves (majors de 13 anys) hem programat un Taller d’iniciació a la caricatura. Si esteu interessats en assistir-hi cal que uns inscriviu a l’Àrea Infantil i Juvenil.

I la última col·laboració nostra en aquesta mostra serà l’exposició Invents del TBO que es podrà visitar de l’1 de juliol al 15 de setembre.

Al marge dels actes que acollim aquí n’hi ha d’altres programats a la nostra ciutat. Podeu consultar la programació aquí.