Programació d’activitats: del 27 de maig al 2 de juny

Dimarts 28 de maig

Visita escolar. Llar d’infants Cuca de Llum. Horari: 10 h.

Sessió de ioga a la Bebeteca per a famílies de les ludoteques municipals. Organitza: Ajuntament de Lleida, Projecte “Ralet ralet”. Horari: 17’30 h.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra entorn el títol El Diablo que ya conoces, de Mike Carey. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h.

Taula rodona “Innovació i lectura: com arribar a nous lectors?”, dins el cicle de conferències “Dimarts de lectura”. Organitza: Fundació Jaume Bofill – Projecte Lècxit, lectura per a l’èxit educatiu, Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h.

Dimecres 29 de maig
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 12 h. Lloc: Aula de formació.

Presentació dels llibres Víctor, de Maite Carranza i Agustín Comotto (il•lustrador) i Paraules emmetzinades, de Maite Carranza, Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil 2010. Sessions per als col•legis Sagrada Família, Santa Anna, Annexa I i Annexa II, i IES La Caparrella. Organitza: Editorial Edebé. Horari: 10, 11 i 12’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Audició de música a càrrec dels alumnes de l’activitat extraescolar de música del Col•legi l’Anunciata – Dominiques. Organitza: AMPA L’Anunciata – Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 30 de maig
Curs de prevenció i tractament de fongs en els fons bibliotecaris. Activitat de formació per al personal del Departament de Cultura.
Organitza: Departament de Cultura. Horari: 9 h. Lloc: Aula de formació.

Reunió amb els tècnics i tècniques dels Consells Comarcals i la Direcció General de Joventut. Organitza: Coordinació Territorial de Joventut. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Cicle “Alimentació al llarg de la vida”. Xerrada sobre alimentació i envelliment, a càrrec de Cristina Subias Nogués, docent del Màster Universitari en Nutrició i Salut de la UOC. Organitza: Universitat Oberta de Catalunya, serveis territorials de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 31 de maig

Grups de lectura virtuals
Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Mecanoscrit del segon origen, de Manuel de Pedrolo.
De l’1 al 31 de maig.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Deu negrets, d’Agatha Christie. De l’1 al 31 de maig. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

Caricart 2013. L’humor i la sàtira a les publicacions de les terres de ponent avui”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: La Quera Setmanari Satíric i Associació Tantatinta. Calendari: del 20 de maig al 22 de juny.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat