Trobada i debat amb l’autor Vidal Vidal

La Biblioteca Pública de Lleida ha organitzat una trobada amb l’autor Vidal Vidal per parlar del seu nou llibre La meitat de zero, el dimarts 11 de juny a les 18 h.

Contraportada: “L’escriptor de mitjana edat sent sovint l’impuls de fugir, d’escapar d’una situació opressiva. Per això somia en trens nocturns i aventures eròtiques amb desconegudes. Els protagonistes dels 27 relats breus de La meitat de zero són homes –o en el fons el mateix home- a l’equador de la vida, insegurs i vulnerables, que acusen les decepcions i temors de l’edat madura : la recança de la joventut perduda i dels somnis frustrats, el pes de la rutina professional o afectiva, la perplexitat enfront del món i les dones, la por a la soledat, el pressentiment de la vellesa i la consciència de la mort… Una galeria d’emocions masculines, descrites amb cruesa i lirisme, entre les quals ocupa un lloc destacat la tendresa pels fills. Perquè, bé que potser superficials i confusos, els homes també tenen sentiments.”

Aquesta sessió especial serà conduïda per Margarita Bartolomé, coordinadora de dos grups de lectura a la Biblioteca. L’activitat ha estat programada com a cloenda del curs dels grups de lectura però està oberta al públic en general. La Biblioteca disposa de 20 exemplars de l’obra, dels quals 5 han estat donats per gentilesa de l’Editorial Pagès. Els interessats a assistir a la sessió poden sol·licitar un exemplar de l’obra a la Biblioteca, i si encara no n’esteu convençuts podeu llegir les primeres pàgines aquí.

Al finalitzar l’acte se servirà un tast del vi Clos Abadia del celler Raimat, per gentilesa del celler, envasat especialment per a la Biblioteca dins el cicle “Biblioteques amb DO”.

Us hi esperem!