Aquest estiu, visita les terres de Lleida!

No saps on anar aquest estiu? Vols viure noves aventures? T’agrada l’excursionisme?

Per a que puguis començar a gaudir del bon temps, l’Àrea Local posa a la teva disposició una selecció de guies d’excursionisme per les terres de Lleida. Trobaràs aquesta selecció al patí de l’Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca, a l’espai Tot de Lleida.

Algunes d’aquestes guies són:

Lleida climbs. [S.l.] : POD Climbing, 2010.
Els Millors racons de la Val d’Aran. Barcelona : Pòrtic, 2010.
Els Castells de la Segarra : onze itineraris per la marca segarrenca. Tarragona : Cossetània, 2011.
Vies ferrades : recorreguts i passos equipats : Catalunya. Granollers : Alpina, 2010-2011.
Vuelta al parc d’Aigüestortes en BTT : un recorrido por los Pedals de Foc. Valls : Lectio, 2009.
Excursions per la ruta del Tren dels Llacs : sortides a peu i amb BTT resseguint el ferrocarril de Lleida a la Pobla de Segur. Lleida : Pagès, 2010.
La Corona de Aran : travesía integral por las altas crestas del Garona. Bilbo : Sua, 2010.

I recordeu que us les podeu endur en préstec!