Programació d’activitats: del 3 al 9 de juny

Dimarts 4 de juny
Sessió de ioga a la Bebeteca per a famílies de les ludoteques municipals. Organitza: Ajuntament de Lleida, Projecte “Ralet, ralet”. Horari: 10h.

Dimecres 5 de juny

Un buen añoCicle de cinema: “Cinema i vi”. Projecció de la pel•lícula Un buen año del director Ridley Scott. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 6 de juny
Sessions de formació en el catàleg ARGUSSessió de formació en l’ús del catàleg ARGUS. Cal inscripció prèvia a l’Àrea d’adults. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h.
Lloc: Aula de formació.

Dissabte 8 de juny
Taller per a nadons: “Ballmanetes”, a càrrec de Montse Dulcet. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: de 11 a 12 h i de 12 a 13 h. Lloc: Bebeteca.

Festival SIMFONIC. Concert: “Homenatge a Wagner”, a càrrec de l’Orquestra Simfònica L’Intèrpret. Director: Alfons Pérez. Organitza: Associació SECRETSBCN i Escola de Música l’Intèrpret. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Entrada gratuïta. Accés per la porta lateral de la Biblioteca (costat del Museu).

Grups de lectura virtuals
Grup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Solaris, de Stanislaw Lem. De l’1 al 30 de juny. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Caricart 2013. L’humor i la sàtira a les publicacions de les terres de ponent avui”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: La Quera Setmanari Satíric i Associació Tantatinta. Calendari: del 20 de maig al 22 de juny.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat