La Biblioteca acull una actuació en el marc del Festival SIMFONIC

El dia 8 de juny de 2013 se celebra el Festival SIMFONIC arreu de Catalunya. Aquest festival presenta una diada de 100 concerts simultanis i gratuïts realitzats per més de 5.000 estudiants de les escoles de música a diferents racons emblemàtics de Catalunya, transformant els seus diferents municipis en veritables Ciutats-Concert.

El projecte neix l’any 2010 de la mà de l’Associació cultural SECRETSBCN davant la voluntat de mostrar la tasca que venen desenvolupant les escoles de música, aconseguir que els joves músics siguin els protagonistes per un dia i quina millor manera de fer-ho que portant la música a diferents indrets màgics de Catalunya.

Així, la Biblioteca Pública de Lleida, acollirà al Claustre de l’Hemeroteca el concert Homenatge a Wagner, a càrrec dels alumnes de l’Orquestra Simfònica L’Intèrpret, dirigida per Alfons Pérez. L’actuació començarà a les 18 h.

Altres escenaris seran la Seu Vella i el Pati de l’IEI de Lleida; la Plaça Museu Dalí i la Plaça de l’Ajuntament de Figueres; el Monestir de Pedralbes i el Zoo de Barcelona; el Museu d’Arqueologia i els Banys Àrabs de Girona…

En aquesta diada musical, tots els estils hi seran presents: des de la música clàssica fins a la música electrònica, passant per estils com el swing, el jazz o fins i tot música tradicional i popular. Però a les 19 hores totes les formacions a la vegada interpretaran la coneguda cançó “Bon dia” del grup Els Pets, que son els padrins de l’esdeveniment en aquesta tercera edició.

El Festival SIMFONIC està pensat per a tots els ciutadans: jovent, adults, persones grans i famílies que vulguin passar una tarda especial gaudint de bona música en uns espais diferents i participar d’un projecte de ciutat pioner i innovador.

Us convidem a gaudir-ne!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )