Programació d’activitats: del 10 al 16 de juny

Dilluns 10 de juny
Conferència “Dificultats de lectura. Parlem de solucions”, a càrrec de: Montserrat Garcia i Ortiz, Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona i cocreadora del Mètode Glifing per a la deteccio i l’entrenament de les dificultats de lectura. Organitza: Avesedari. Associació per a l’estudi i el tractament de les dificultats de l’aprenentatge. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 11 de juny
Trobada amb l’autor Vidal Vidal per a comentar el seu darrer llibre La meitat de zero. Sessió conjunta dels grups de lectura oberta a tots els usuaris. En acabar es farà un tast del vi Raimat Clos Abadia envasat especialment per a la Biblioteca en el cicle “Biblioteques amb DO”. Organitza: Biblioteca pública de Lleida. Col•laboren: Pagès Editors i Celler Raimat. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimecres 12 de juny
Presentació del llibre Estúpidos y felices, d’Alfredo Benedí, editat per STI. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 13 de juny
Reunió informativa per a entitats culturals. Subvencions 2013. Organitza: Serveis Territorials de Cultura a Lleida. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Grups de lectura virtuals
Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Solaris, de Stanisław Lem. De l’1 al 30 de juny. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Escriure en temps difícils”. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Servei de Biblioteques. Calendari: del 10 al 30 de juny.

“Caricart 2013. L’humor i la sàtira a les publicacions de les terres de ponent avui”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: La Quera Setmanari Satíric i Associació Tantatinta. Calendari: del 20 de maig al 22 de juny.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat