Programació d’activitats: del 17 al 23 de juny

Dilluns 17 de juny
Cloenda voluntariat Projecte LECXIT. Organitza: Fundació Bofill – Projecte LECXIT, Lectura per a l’èxit educatiu. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 18 de juny
Visita escolar. Col•legi Santa Maria de Gardeny. Horari: 10 h.

Dimecres 19 de juny
Presentació del llibre El pescador que volia anar al país dels blancs, de Patrick Lambal i Jordi Tomàs, a càrrec de Jordi Tomàs, i projecció de l’audiovisual “El paper de la gent gran en projectes de cooperació per al desenvolupament, experiències a Oussouye, Senegal”, amb xerrada-col•loqui posterior. Organitza: Federació d’Associacions de Veïns de Lleida i Província – ONG Veïns del món. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 20 de juny
Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: Jane Austen i la cuina britànica”, entorn l’obra L’abadia de Northanger. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Presentació del llibre Dibuixant el gènere, de Gerard Coll, a càrrec de M. Antònia Roca, responsable Sectorial Igualtat i Drets Civils de la Federació de CDC a Lleida. Oganitza: Convergència Democràtica de Catalunya. Horari: 18’30 h. Lloc: Sala d’actes.

Grups de lectura virtuals
Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de ciència-ficció entorn l’obra Solaris, de Stanisław Lem. De l’1 al 30 de juny. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Escriure en temps difícils”. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Servei de Biblioteques. Calendari: del 10 al 30 de juny.

“Caricart 2013. L’humor i la sàtira a les publicacions de les terres de ponent avui”. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: La Quera Setmanari Satíric i Associació Tantatinta. Calendari: del 20 de maig al 22 de juny.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat