Programació d’activitats: de l’1 al 14 de juliol

Dimecres 3 de juliol
Inauguració de l’exposició “Els invents del TBO i els seus dibuixants. Dibuixos originals Col•lecció Lluís Giralt”. Organitza: Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida; Fundació Antigues Caixes Catalanes; BBVA i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dimecres 10 de juliol
Taller de confecció de fanalets de Sant Jaume, per a nens i nenes fins a 12 anys, a càrrec de Carles Domènech. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Visita guiada a l’exposició “Els invents del TBO i els seus dibuixants”, a càrrec del dibuixant Paco Ermengol. Activitat complementària a l’exposició i oberta al públic en general. Organitza: BBVA i La Quera lo corc de Ponent. Horari: 19 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grups de lectura virtuals
Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn lectures d’estiu. De l’1 de juliol al 30 de setembre. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Els invents del TBO i els seus dibuixants. Dibuixos originals Col•lecció Lluís Giralt”. Exposició emmarcada en la mostra CaricArt 2013. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Organitza: Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida; Fundació Antigues Caixes Catalanes; BBVA i Biblioteca Pública de Lleida. Calendari: del 3 de juliol al 15 de setembre.

“XXè Aniversari Casal Amics de Cuba de Lleida” .Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Casal Amics de Cuba de Lleida. Calendari: de l’1 al 15 de juliol.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat