La Biblioteca et recomana el “Prestatge virtual de cultura popular” de la Diputació de Barcelona

Ara que s’acosta l’estiu, i amb ell, les festes majors, des de la Biblioteca et volem recomanar un recurs molt interessant que ha posat en marxa la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

Es tracta del Prestatge virtual de cultura popular, que aplega un ampli ventall de recursos (recomanacions literàries, notícies, selecció de webs, activitats culturals…) relacionats amb les danses, festes, música i tradicions, les expressions més característiques de la cultura popular.

Al prestatge s’hi pot trobar un calendari amb les festes més destacades d’arreu de Catalunya, un recorregut per les músiques tradicionals catalanes, pel món dels castellers, les havaneres o els gegants. Així mateix, també hi ha un recull d’aplicacions mòbils sobre folklore i cultura tradicional.

Anima’t a consultar-lo!