Recomaneu les vostres lectures d’estiu

L’1 de maig s’inicià amb “Deu negrets” d’Agatha Christie el grup de lectura virtual de novel.la contemporània, el mes d’octubre tornarem amb les lectures mensuals, però volem que aquest estiu compartiu amb nosaltres tots aquells llibres que llegiu.

Els únics requeriments són disposar de connexió a internet i tenir el carnet de les biblioteques públiques de Catalunya. Per participar al grup heu d’enviar un correu electrònic a bplleida.cultura@gencat.cat indicant el vostre nom i cognoms i el número de carnet de la biblioteca.

4 pensaments sobre “Recomaneu les vostres lectures d’estiu

1. Gran recomanació! 10 negrets és un llibre de 10/10. Si algú més li agrada Agatha Christie també us recomano “Invitació a un Crim”, de J.P. Costa, que és una novetat i que té un estil clavat al de l’Agatha. A mi me l’ha recordat totalment i m’ho he passat molt bé llegint-lo.

M'agrada

2. Gran recomanació! Deu Negrets és un llibre de 10/10. Molt recomanable! No sé si heu llegit una novetat que es diu “Invitació a un Crim”, de J.P. Costa. Jo ja me l’he acabat i m’ha encantat. Té una trama totalment com les de l’Agatha. A mi me l’ha recordat totalment i el recomano per aquest estiu a tothom qui m’ho pregunta.

M'agrada

3. Jo aquest estiu per fi he pogut llegir dos d’aquelles petites novel·les que tenia pendents i m’han encantat, com era d’esperar… es tracta de El color púrpura de l’Alice Walker i Rebelión en la granja d’Orwell, ja estic pensant en el següent…