El nombre, una comèdia francesa

El nombre és una comèdia de l’any 2012 dirigida pels directors francesos Alexandre de La Patellière i Mathieu Delaporte.

Molt divertida i fins i tot rocambolesca centra pràcticament tota l’acció al menjador de l’Élizabeth i en Pierre, on el germà de la primera, en Vincent, fa una petita broma sobre el nom que vol posar al seu futur primer fill.
Prenent-s’ho com a veritat, la seva resposta genera el caos entre la resta de protagonistes i comencen a sortir a la llum veritats, retrets i sorpreses.

Aquesta pel·lícula ha estat guardonada amb 2 premis César: als millor actor i actrius secundaris per a Guillaume de Tonquedec i Valérie Benguigui.

Podeu veure el tràiler aquí i si teniu ganes de veure-la podeu venir a buscar-la a l’àrea d’audiovisuals de la Biblioteca, no te la perdis!

Un pensament sobre “El nombre, una comèdia francesa

1. Retroenllaç: Blog de la Biblioteca Pública de Lleida » “La felicidad nunca viene sola”, més cinema francès