Aquest estiu, piula literatura!

Durant els mesos d’estiu, en què tenim més temps per gaudir de la lectura, també tenim més temps per compartir-ho amb les xarxes socials.

Si ets usuari de Twitter, tens una varietat d’etiquetes o hasthags per piular els teus comentaris sobre el llibre que t’estàs llegint o que voldries recomanar, i que alhora et proporcionaran recomanacions.

Aquí et deixem alguns exemples:

#llegimalestiu, promogut pel Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya (@bibliotequescat).

#llibredelestiu, promogut pel Diari Segre. Participant-hi s’entra al sorteig d’un cap de setmana a Tavascan.

#llibresestiu, promogut per Grup del Llibre (@grupdelllibre), El Club de lectors dels Països Catalans des de 1973. També promouen l’etiqueta #llibresencatala.

#recomanacionsL, per als més joves, promogut des del bloc “Recomanacions de llibres infantils i juvenils” (http://recomanacionsdellibres.blogspot.com.es/).

#llegimipiulem, promogut pel bloc “Llegim i piulem”, des d’on també promouen altres hasthags com #piulempoesia.

Així que, ja ho saps, si busques una altra manera de compartir les teves lectures, i descobrir-ne d’altres, anima’t a fer-ho des del Twitter!