Programació d’activitats: del 2 al 18 de setembre de 2013

Dimecres 18 de setembre

Tallers de confecció de punts de llibre per a la Marató de la Sang, a càrrec de Rosa Franco. Adreçat a nens i nenes de 5 a 12 anys. Inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil. Places limitades. Horari: 18 h. (de 5 a 6 anys), 18’40 h. (de 7 a 9 anys) i 19’30 h. (de 10 a 12 anys). Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Grups de lectura virtuals
Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn lectures d’estiu. De l’1 de juliol al 30 de setembre.Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Una mirada a Medina Gounass”. Exposició fotogràfica. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Fundació Privada Ferreruela Sanfeliu. Calendari: del 2 de setembre al 6 d’octubre.

“Els invents del TBO i els seus dibuixants. Dibuixos originals Col•lecció Lluís Giralt”. Exposició emmarcada en la mostra CaricArt 2013. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida; Fundació Antigues Caixes Catalanes; BBVA i Biblioteca Pública de Lleida. Calendari: del 3 de juliol al 15 de setembre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat