Exposició “Una mirada a Medina Gounass”

La biblioteca, del 2 de setembre al 6 d’octubre, acull l’exposició “Una mirada a Medina Gounass” organitzada per la Fundació Ferreruela Sanfeliu. Exposició de fotografia documental que ens apropa, en imatges, i ens descobreix la visió personal i vivències del Dr. Joan Ribera que va acompanyar amb la seva càmera , durant el mes d’octubre de 2012, les activitats que la Fundació Ferreruela Sanfeliu (FFS) juntament amb les autoritats locals, van dur a terme per l’ocasió del Dia Mundial de la Visió, dins del projecte de millora de la salut ocular a la regió de Kolda, iniciat l’any 2008.

Paralel·lament a l’exposició hem organitzat les següents activitats:

-Dia 2 d’octubre a les 19h.
Conferència: “La defensa del dret a la salut, el compromís de la FFS” a càrrec del Dr. Rafael Ferreruela i altres membres de l’equip.

-Dia 5 d’octubre a les 12h. (espai de la Bebeteca)
Sessió de “Contes per la salut”. A càrrec de la companyia de teatre Arrencacebes i de Carles Pijuan en el disseny de l’escenografia.
Amb la col·laboració amb la Regidoria de Joventut i Salut Pública de l’Ajuntament de Lleida.

Us hi esperem!