El dia 25 de setembre vine a donar sang a la Biblioteca: #LleidaPels500!

El Banc de Sang i Teixits conjuntament amb l’Ajuntament de Lleida i l’Associació de Donants de Sang del Segrià han organitzat un any més, la Marató de Donació de Sang a la Biblioteca.

Enguany és ja la 10a edició de la Marató, i per això l’objectiu serà arribar a les 500 donacions. Sota l’eslògan “Lleida pels 500!” la Marató tindrà com cada any, un ambient festiu, amb activitats i actuacions, sorteigs i regals, espai infantil, refrigeri atractiu gratuït… Tot per viure l’hàbit de la donació de sang com una festa familiar.

La Marató és una oportunitat per fer un gest solidari d’una manera senzilla i ràpida. Només cal tenir com a mínim 18 anys, pesar 50 quilos o més i no és necessari anar en dejú.

Esperem comptar amb la vostra participació el proper dimecres 25 de setembre de 2013, de 10 a 22h, ininterrompudament, al Claustre de l’Hemeroteca.

Fes córrer l’etiqueta #LleidaPels500 !