Programació d’activitats: del 23 al 30 de setembre

Dilluns 23 de setembre
Visita guiada. Alumnes del projecte Casa d’Oficis de l’Institut Municipal d’Ocupació. Horari: 13’30 h.

Dimecres 25 de setembre
Marató de Donació de Sang 2013. Organitza: Departament de Salut. Banc de Sang i Teixits; Associació de donants de sang del Segrià. Col•labora: Departament de Cultura, Serveis Territorials a Lleida i Biblioteca Pública. Coordina: Nadark. Horari: de 10 a 22 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Divendres 27 de setembre
Acte de lliurament de premis de la 2a edició del concurs escolar “Parada Literària”. Organitza: ATM. Horari: 10 h. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grups de lectura virtuals
Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn lectures d’estiu. De l’1 de juliol al 30 de setembre.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“A la vera de Sant Joan”. Exposició sobre l’ètnia gitana i les seves relacions amb la ciutat. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs. Col•labora: Associació Cultural Gitana de Lleida. Calendari: del 18 de setembre al 29 d’octubre.

“Una mirada a Medina Gounass”. Exposició fotogràfica. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Fundació Privada Ferreruela Sanfeliu. Calendari: del 2 de setembre al 6 d’octubre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat