Exposició “Dones i cançons” amb Meritxell Gené

La Biblioteca acullirà, del 7 al 31 d’octubre, la mostra fotogràfica Dones i cançons, organitzada per  l’Institut Català de les Dones, la revista Enderrock i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura, dóna visibilitat a la trajectòria de 25 cantants representatives del panorama musical català.

L’autor de les fotografies és el cap de Fotografia de la revista Enderrock, Juan Miguel Morales, qui va retratar-les per al número especial sobre aquesta temàtica que la revista va publicar a principis d’any.

Les 25 dones que visibilitza la mostra són: Andrea Motis, Anna Roig, Beth, Big Mama, Bikimel, Carme Canela, Clara Andrés, Esther Condal, Franca Masu, Guillermina Motta, Ivette Nadal, Joana Serrat, Lídia Pujol, Maria Cinta, Maria Coma, Maria del Mar Bonet, Maria Rodés, Marina Rossell, Marta Rius, Meritxell Gené, Montse Castellà, Névoa, Núria Feliu, Rosa Pou i Sílvia Pérez Cruz.

La cantautora lleidatana Meritxell Gené actuarà en l’acte d’inauguració, que tindrà lloc el dilluns 7 d’octubre a les 19h (sala d’actes de la biblioteca).

Us hi esperem!