Programació d’activitats: del 4 al 13 d’octubre

Dilluns 7 d’octubre
Inauguració de l’exposició “Dones i cançons”. Completarà l’acte un recital de la cantautora lleidatana Meritxell Gené. Organitzen: Revista “Enderrock”, Institut Català de les Dones i Servei de Biblioteques del Departament de Cultura. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’Actes.

Dimarts 8 d’octubre
Visita escolar. Col•legi Espiga. Horari: 10 i 11 h.

Hora del Conte: “Un sac de contes”. Inici de la nova temporada a càrrec de Meritxell Morera. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala d’actes.

Escoltem… Wagner, a càrrec de David Esterri. 1a sessió d’aquest cicle adreçat a acostar la figura i la música de Richard Wagner al públic en general. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimecres 9 d’octubre
Visita escolar. INS Castell dels Templers. Horari: 10 h.

Visita guiada. Alumnes del programa Taller d’Ocupació de l’IMO. Horari: 13’30 h.

Visita guiada. Alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. Horari: 14 h.

Presentació del llibre Importando miseria, d’Olga Achón. Intervindran: Ariadna Solé i Miguel Pajares (GRECS-Universitat de Barcelona), Manuel Delgado (Universitat de Barcelona) i Simeó Miquel (Il•lustre Col•legi d’Advocats de Lleida). Organitza: Grup de Recerca Sobre Exclusió i Control Socials, Universitat de Barcelona. Horari: 17 h. Lloc: Sala d’actes.

Cicle de cinema hivern 2013: “Del director Woody Allen i l’actriu Mia Farrow”. Projecció de la pel•lícula Hanna y sus hermanas. Entrada gratuïta. Aforament limitat. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Trobada del Grup de lectura de novel•la històrica entorn Senyoria, de Jaume Cabré. Coordina Margarita Bartolomé. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Dijous 10 d’octubre
Visita escolar. CEIP Pràctiques I. Horari: 10 i 11 h.

Divendres 11 d’octubre
Reserva d’espai. Col•legi Espiga. Horari: 10 i 11 h.

Grups de lectura virtuals
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Dones i cançons”, exposició fotogràfica. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitzen: Enderrock, Departament de Cultura i Institut Català de les Dones.
Calendari: del 7 al 31 d’octubre.

“Qui coneix l’Alícia al País de les Meravelles?” Lloc: Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs.
Calendari: de l’1 al 18 d’octubre.

“A la vera de Sant Joan”. Exposició sobre l’ètnia gitana i les seves relacions amb la ciutat. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs. Col•labora: Associació Cultural Gitana de Lleida.
Calendari: del 18 de setembre al 29 d’octubre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat