Programació d’activitats: del 14 al 20 d’octubre

Dimarts 15 d’octubre

Visita escolar. Escola Ginesta. Horari: 10 h.

Dimecres 16 d’octubre

Visita guiada. Alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. Horari: 14 h.

Dijous 17 d’octubre

Visita escolar. Escola Ginesta. Horari: 10 h.

Divendres 18 d’octubre

Reserva d’espai. Col•legi Espiga. Horari: 10 i 11 h.

Dissabte 19 d’octubre

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània al voltant de l’obra Cosmópolis de Don DeLillo. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

“Alimentació en la infància”, xerrada a càrrec de Cristina Subias, docent del Màster Universitari en Nutrició i Salut de la UOC, dins el cicle “Alimentació al llarg de la vida”. Organitza: Universitat Oberta de Catalunya, Xarxa territorial de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 12 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Grups de lectura virtuals
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Dones i cançons”, exposició fotogràfica. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitzen: Enderrock, Departament de Cultura i Institut Català de les Dones.
Calendari: del 7 al 31 d’octubre.

“Qui coneix l’Alícia al País de les Meravelles?” Lloc: Àrea Infantil i Juvenil. Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs.
Calendari: de l’1 al 18 d’octubre.

“A la vera de Sant Joan”. Exposició sobre l’ètnia gitana i les seves relacions amb la ciutat. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs. Col•labora: Associació Cultural Gitana de Lleida.
Calendari: del 18 de setembre al 29 d’octubre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat