Programació d’activitats: del 21 al 27 d’octubre

Dilluns 21 d’octubre

Diàleg a tres bandes amb Txema Martínez, conduit per la periodista Anna Sàez. Els lectors poden fer arribar les seves preguntes a l’autor a través del Facebook i el Twitter de la Biblioteca. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Col•labora: Institució de les Lletres Catalanes. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimarts 22 d’octubre

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL. Programa: Ahora no, Bernardo, Allà on viuen els monstres, Rosa caramel, Nadarín. Cal inscripció prèvia. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Col•labora: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Dijous 24 d’octubre
Manuel Gònima, Lleida 1710-Girona 1792, conferència a càrrec de Màrius Bernadó. Organitza: Música Antiga de Girona. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Grups de lectura virtuals
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Dones i cançons”, exposició fotogràfica. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitzen: Enderrock, Departament de Cultura i Institut Català de les Dones.
Calendari: del 7 al 31 d’octubre.

“A la vera de Sant Joan”. Exposició sobre l’ètnia gitana i les seves relacions amb la ciutat. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs. Col•labora: Associació Cultural Gitana de Lleida.
Calendari: del 18 de setembre al 29 d’octubre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat