Participa al concurs de booktrailers i guanya premis!

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura convoca un concurs de booktrailers adreçat als joves de 14 a 18 anys. Un booktrailer és un petit vídeo publicitari que presenta un llibre de manera que capti l’interès de lector, amb l’ús de qualsevol tècnica audiovisual, des d’actors i rodatge fins a videoanimacions.

http://www.booktrailer.cat trobareu tota la informació: les bases, el formulari per fer la inscripció i també exemples de booktrailers. Es pot participar per equips d’un màxim de 4 persones i el termini per presentar els vídeos finalitza el 12 de novembre de 2013. Es concediran premis al millor booktrailer, millor guió, al més creatiu i també al més votat pel públic. Es poden guanyar lectors d’e-books, visites al Diari Ara , entrades per a la Filmoteca de Catalunya i lots de llibres. El lliurament dels premis es farà en un acte públic que tindrà lloc a Barcelona, el dia 29 de novembre a la Filmoteca de Catalunya.

Aquest concurs de booktrailers té per objectius promoure la lectura entre els adolescents i joves, millorar la relació i serveis de les biblioteques públiques envers aquest públic, i fomentar el desenvolupament d’habilitat digitals, creatives i col·laboratives dels joves lectors. Amb aquest propòsit el Servei de Biblioteques ha desenvolupat el projecte amb l’empresa Bookmovies, i compta amb el suport del Gremi de Llibreters de Catalunya, i la col·laboració de la Filmoteca de Catalunya, el Diari Ara, el Gremi d’Editors de Catalunya. També hi col·laboren 14 editorials: AlfaguaraEdiciones B Bambú LectorBromeraCruïllaDestino,  EdebéEverest Fanbooks La Galera Macmillan Maeva Montena , i Tombooktu ; i els partners Clack Webbambu Spread .

Si necessiteu més informació contacteu amb: biblioteques@gencat.cat