Programació d’activitats: del 28 d’octubre al 3 de novembre

Dijous 31 d’octubre

Visita escolar. IES Baix Cinca. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura fàcil entorn l’obra Les mateixes estrelles, de Núria Martí. Organitzen: Consorci per a la Normalització Lingüística, CNL de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Ya estamos muertos de Charlie Huston (fins el 31 d’octubre).
Grup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Wilt, de Tom Sharpe (inici 1 de novembre).
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions

“Dones i cançons”, exposició fotogràfica. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Organitzen: Enderrock, Departament de Cultura i Institut Català de les Dones. Calendari: del 7 al 31 d’octubre.

“A la vera de Sant Joan”. Exposició sobre l’ètnia gitana i les seves relacions amb la ciutat. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca. Organitza: Departament de Cultura. Serveis Territorials a Lleida; Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs. Col•labora: Associació Cultural Gitana de Lleida. Calendari: del 18 de setembre al 29 d’octubre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat