Felicitem… Josep Vallverdú

El gener d’aquest any 2013 amb motiu de la celebració del 90è aniversari de l’escriptor Josep Vallverdú va començar ‘Passeig d’aniversari. Vallverdú al món’, un acte de reconeixement i homenatge arreu dels Països Catalans que s’ha organitzat des de la Diputació de Lleida a través de l’IEI, amb la participació de nombroses entitats.

Des de la Biblioteca ens hem volgut sumar a aquest homenatge i us invitem també a vosaltres a participar-hi escrivint-li una postal de felicitació.

XD

Aquestes postals les podeu trobar a les diferents sales de la Biblioteca, i un cop complimentades les entregarem personalment a Josep Vallverdú, que visitarà la Biblioteca el proper 14 de novembre per a participar en un dels actes d’aquest homenatge.

En aquest acte també hi assitiran representants de biblioteques públiques de Lleida, i es llegiran fragments de l’autor lleidatà que ell mateix els comentarà. Com a cloenda se li entragarà totes les postals de felicitació dels usuaris de les biblioteques de la província.

Esperem la vostra felicitació!