Programació d’activitats: del 4 al 10 de novembre

Dimarts 5 de novembre

Hora del conte a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL. Programa: El Mag que no podia fer màgia, Mañana, Elmer, La vida debe ofrecer algo más, Allà on viuen els monstres. Cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil i Juvenil o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat.
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Col•labora: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Bebeteca.

Presentació del llibre El Joan ha mort, d’Itziar Fernández, a càrrec de Francesc Pané, Anna M. Agustí, Montse Esquerda, Itziar Fernandez i Lluís Pagès. Organtiza: Pagès editors. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 6 de novembre

Visita escolar. IES La Mitjana. Horari: 10 i 11 h.

Dijous 7 de novembre

Visita escolar. Escola Riu Segre. Horari: 10 i 11 h.

Grups de lectura virtuals

Imatge bloc grup de lecturaGrup de lectura virtual de novel•la contemporània entorn l’obra Wilt, de Tom Sharpe. Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

Exposicions
“Josep Vallverdú: l’aventura de ser escriptor”. Activitat emmarcada en el cicle “Passeig d’aniversari”. L’exposició mostra unes pinzellades de la vida i l’obra de Josep Vallverdú, per apropar-nos al món literari i divers que ha creat com a narrador, traductor, articulista, adaptador i sobretot com a escriptor per al públic jove. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida.  Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Calendari: del 5 al 30 de novembre.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.

Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat